Abstrakt: Práce se zabývá implementací aplikace pro vytvoření 2D her založených na simulaci reálné fyziky. Hru lze vytvořit bez znalosti programování. Je navrženo vizuální skriptování pro definici chování objektů ve hře, které je jednoduše rozšířitelné. Herní objekt je popsán konečnými automaty. Ve stavech se na virtuální ploše spojují uzly s předdefinovaným chováním. Je provedeno porovnání s podobnými aplikacemi. Práce obsahuje ukázkový projekt, který demonstruje schopnosti aplikace a vizuálního skriptování.
Více informací zde
Video tutoriál a hraní ukázkového projektu: Videa na YouTube
2D Platform Game Creator (instalace) Ukázkový projekt Přehled uzlů ve vizuálním skriptování (v angličtině) Bakalářská práce (text)
Kompletní příloha bakalářské práce Obsahuje program, instalaci, ukázkový projekt, zdrojový kód, video tutoriál, dokumentaci, přehled uzlů a text.
Zdrojový kód: Zdrojový kód na GitHub